dnes je 5.6.2025

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Zvýšení klientsky orientovaného přístupu zaměstnanců ve veřejné správě II

2.6.2025, Zdroj: MVČR, MMR ČR, SMS ČR

V návaznosti na úspěšnou realizaci předešlého ročníku připravuje Ministerstvo vnitra pokračování vzdělávacího programu „Zvýšení klientsky orientovaného přístupu zaměstnanců ve veřejné správě II“.

Jedná se o sérii kurzů určených pro front-office zaměstnance orgánů veřejné správy, kteří při výkonu svých pracovních povinností přichází do kontaktu s klienty, v tomto případě občany. Hlavním cílem programu je zkvalitnit klientský servis úřadů, a tím zvýšit pozitivní vnímání veřejné správy ze strany klientů – občanů.

Kurzy budou jednodenní a budou probíhat ve všech krajských městech a vybraných okresních městech v každém kraji, dále je možné uskutečnit kurz i dle koncentrovaného zájmu

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Města a obce profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Tento dokument není zatříděn.
Dasi - digitální asistent
Dasi
Nahrávám...
Nahrávám...