dnes je 28.3.2024

Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

ERÚ loni řešil více než 22 tisíc spotřebitelských podání, třetina mířila na zálohy a vyúčtování

25.1.2023, Zdroj: ERÚ (http://www.eru.cz/)

V porovnání s „předkrizovými“ lety jde takřka o dvojnásobný nárůst. Nejčastějšími tématy podání byly zálohy a vyúčtování. Ubylo naopak problémů se zprostředkovateli.

Loňských dvanáct měsíců dorovnalo počtem podání (22 198) rekordní čísla z roku 2021. Změnila se ovšem jejich struktura. Zatímco v závěru roku 2021 přicházely především dotazy kvůli pádu dodavatelů v čele s Bohemia Energy a souvisejícím krokům, jako byl výběr nového dodavatele nebo specifika režimu dodavatele poslední instance, v roce 2022 stály za většinou podání důsledky energetické krize.

„V celé třetině případů nás lidé loni oslovili kvůli zálohám či vyúčtování, respektive kvůli

Přístup ZDARMA k tomuto dokumentu mají pouze registrovaní uživatelé portálu Města a obce profi.
Registrovat

Pravidelné zpravodajství

nebo přihlásit.

Zatřídění dokumentu
Zatřídění dokumentu
Nahrávám...
Nahrávám...